Przestrzeń dla biznesu

 
 
Pozytywne aspekty sponsoringu:

• w sposób subtelny promuje markę,
• buduje i utrwala pozytywny wizerunek sponsora,
• wzbudza przychylne skojarzenia u odbiorcy, dzięki czemu lepiej i szybciej zapamiętuje się nazwę firmy i jej produkty,
• kreuje sponsora na lidera, co dodatkowo wzmacnia prestiż i renomę firmy,
• w zdecydowanie tańszy sposób pozawala na reklamowanie się w zestawieniu z tradycyjną reklamą w mediach,
• ma duże oddziaływanie – sportem interesują się wszystkie grupy społeczne, co pozwala dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów,
• pozwala stworzyć przyjazne relacje z klientami oraz pracownikami firmy,
• długotrwały sponsoring wzbudza zaufanie do sponsora,
• poprawia kondycję polskiego sportu,


Dlaczego warto z nami współpracować:

• rosnąca popularność siatkówki w mediach,
• otwartość kibiców na przekazy reklamowe,
• ogólnopolski zasięg, a w przyszłości międzynarodowy,                          

 
                


Formy reklamy*:
Powierzchnia reklamowa:

 

Stroje:
• logo firmy na strojach meczowych,
• logo firmy na sprzęcie sportowym,
• logo firmy na koszulkach i spódniczkach cheerleaderek,

Hala sportowa:
• reklamy wielko powierzchniowe,
• banery,
• rollupy,
• balon reklamowy,
• flagi reklamowe,
• informacja spikera o sponsorowaniu klubu,
• kolportaż ulotek i wystawa produktów sponsora,
• organizacja konkursów w trakcie meczów, w których sponsor rozdaje nagrody,
• strefa zdjęciowa cheerleaderek z logotypami sponsorów,
• logo firmy na broszurach, kalendarzach, biletach, karnetach, programie meczowym, afiszach meczowych,
• logo na ściance konferencyjnej,
• reklama głosowa,

Strefa boiska:
• reklama na bandach video wokół pola gry (mecze telewizyjne),
• logo na bandach stałych wokół pola gry (mecze nietelewizyjne),
• reklama 3D poza polem gry (mecze telewizyjne),
• naklejka z logo firmy w polu gry,
• naklejka z logo firmy poza polem gry,




Strona internetowa:
• publikacja informacji o nawiązaniu współpracy na oficjalnej stronie klubowej,
• umieszczenie logo firmy w zakładce „sponsorzy” z odniesieniem do strony sponsora,

Wykorzystanie wizerunku:
• udostępnienie wizerunku zawodniczek w celach marketingowych,
• spotkania i eventy na terenie sponsora,

Media społecznościowe:
• publikacja postów w mediach społecznościowych,
• hasztagi pod zdjęciami,
• filmy z lokowaniem produktu na kanale YouTube klubu,
• organizacja konkursów, w których uczestnicy muszą polubić, zasubskrybować lub ohasztagować sponsora (nagrody przekazuje sponsor),

Upominki, karnety:
• karnety zwykłe i VIP,
• pakiet biletów dla pracowników firmy,
• upominek dla sponsora (piłka z podpisami siatkarek, 2 szaliki, replika koszulki),



* wybór oferty reklamowej według pakietów sponsorskich

patroni medialni